• Lorem ipsum
FAQ
Verzenden
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer een artikel direct leverbaar is en er staat bij vermeldt: Voor 20.00 besteld, morgen in huis. Dan zal het pakket via PostNL of Transmission geleverd worden. In dat geval ontvang je een Track & Trace code per e-mail wanneer wij het pakket aan de bezorgdienst hebben overgedragen. Via de Track & Trace code kun je de status van verzending volgen. 

Wat zijn de verzendkosten

In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Voor een bezorging in België worden de bezorgkosten bij het afronden van uw bestelling berekend en weergegeven, dit zal maximaal €19,95 bedragen.

Hoe kan ik het beste mijn bestelling wijzigen of annuleren

Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit het beste z.s.m. telefonisch doen bij onze klantenservice via 088-2290100. Dit omdat de bestelling al verwerkt en verzonden kan zijn. Buiten kantooruren adviseren wij om het verzoek tot wijziging of annulering per email door te geven aan [email protected]

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden